17 Mar 2013

♥ Cinta Berputik Kembali ? ♥

Hello and Assalamualaikum People , Guys , Fellas , Facebookers , Bloggers and etc .

Phuhh .. Phuhh .. Hachum ! *Gosok hidung* ^..^ Gila berhabuk blog aku ni . 
Just imagine , how long i didn't update my entry ?
Last meng-update Mac 2012 ? Setahun ? mak aih , teruknya . Kenapa boleh jadi macam ni ?
Maaf ye sayang , da lama sangat tinggalkan awak tanpa khabar . =(

Mesti korang terpinga-pinga kan dengan tajuk tuh . " ♥ Cinta Berputik Kembali ?  " haha
Jeng ..

Jeng ..

Jeng ..

Harini aku nak menghupdate entry yang malas lagi ringkas je . Kenapa ? Sebab ? cuba korang tengok jam sekarang pukul berapa . Da pukul 2.15 a.m okayy . Continue ~~

Rindu dekat Hencik Buah Hati kita ni . Sejujurnya aku amat rindukan kau .
Cewahh ! Penat tak tunggu aku selama setahun ? hehe . Maaflah , takde masa nak hadap benda alah ni and meng-hupdate segala jenis entry . Syera terlalu sibuk . Masa itu emas. So , i need to manage my time wisely . Understand my dear ? Nak pegang cik lappy pun da malas . Almaklumlah, hencik Pintar (Smartphone) da melekat ditangan , apa-apa utamakan hencik Pintar (Smartphone) . Segala nota , mind map , bebelan cikgu , formula ada dalam genggaman dia . Jadi , terpaksalah concerntrate pada dia je . Huhu ~

Tapi,  Harini terpandang awak jadi Cinta saya pada awak berputik kembali . Tangan gatal nak sentuh awak , nak menacap / menyolek awak dgn entry yang baru . *Garu-garu Tangan*

Oleh kerana da terlalu lama aku abaikan dia , aku akan ubah personaliti dia .
Perubahan ni mungkin mengambil masa yang lama agar dia kelihatan lebih menarik . Perubahan ni jugak agar ramai orang akan jatuh cinta kat dia , macam aku . kan ? haha . okayy . 'Masa untuk Tidur' :)

Krook ~ Krook ~
          Jangan lupa tinggalkan comment korang . :)
          I love u my dear blog . ♥ .



1 comment:

  1. oii... ngokngek lalat bobo.. membebel sorg2 eh ? hahahaa..

    ReplyDelete